(Android/iOS) Rising Super Chef - Cook Fast fusk för obegränsade primogems
Mar 17, 2022 8:49:59 GMT 1
Post by prebselpereban on Mar 17, 2022 8:49:59 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk för obegränsade primogems ▞▞▞
▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
Jag älskar det här spelet. Jag önskar att det också var baserat på hur snabbt du kunde klara nivån, utan specialmaten. för när du kommer till de riktigt svåra nivåerna kommer du inte ha någon av de speciella matarna.
Rising Super Chef - Cook Fast Žaid. automat. wsda
Älskar spelets konkurrenskraft, det är utmanande för perfektion 👌 Önskar bara att det var ett enkelt sätt att få gratis pengar
Superbt spel, fantastiskt spel Jag gillar det här spelet
Detta är det bästa jag menar det bästa utmanande spelet i världen, snälla sluta inte lägga till mer utmanande. Jag är 65 och det här spelet håller mitt sinne aktivt.Jag önskade att du hade ett handhållet spel. Jag skulle köpa det så fort det kom ut, låt Best Buy veta.
Jättekul! Däremot börjar spelet glitcha så fort du får en roll. Lite frustrerande men när du väl vet att du förväntar dig det, lägger du bara till ytterligare en utmaning. Definitivt kan förlora koll på tiden medan du njuter av detta spel!
Titta och tjäna videor spelas inte upp och när jag öppnar den här titta och tjäna video stängs spelet av automatiskt.. ---------------------------------- ------
Jag älskar det här spelet så mycket. Det faktum att man får laga maten själv.... Men jag gillar inte tanken på att servera vilda djur. Maten vi lagar är till för människor. Jag förstår inte varför djur ska ingå som kunder.
Rising Super Chef - Cook Fast Arkada zxhv
Det här är det bästa spelet. Men jag vill att spelet av misstag raderas så att vi kan installera det senare och börja från den nivån där vi var innan vi tog bort det. Så snälla ge oss den här spelmöjligheten också. MEN DET ÄR ETT BÄSTA SPEL.
Jag tycker om att spela det här spelet. Minispelen är också roliga. Jag skulle vilja lägga till följande till min tidigare recension. Kundtjänsten är utmärkt. Jag hade ett problem igår kväll och det löstes extremt snabbt och på ett professionellt sätt. Det betyder mycket! Fortsätt med det stora arbetet!
SPELA INTE OM DU INTE BETALAR!! Jag får 6x den nödvändiga mängden mynt etc, spelet ger mig inte de kunder jag behöver. Det ger sedan kunder som får slut på tålamod och går inom 5 sekunder! Även om du fortsätter lägga till tid med popcornen etc, tappar de tålamodet direkt. Detta kan inte lösas genom att förbereda dig i förväg. Spelet inser att du inte kommer att betala och låter dig plötsligt passera. Om du förbereder dig i förväg kommer de inte att beställa det. NU HAR JAG INTE MIN TID FÖR ATT SE ANLÄGGNING EFTER 1 STJÄRN!
Spelet är dock intressant, för många recept för snabbt och alla ingredienser placeras på måfå vilket gör det svårt att göra saker. Plus OMG allt är så litet visuellt! Visuella bilder måste förbättras drastiskt!
Bästa spelet någonsin
Inte så dåligt. Rätt roligt om man ger det en chans
Det här spelet är så bra, mycket utmanande. enda problemet är uppgraderingen av utrustningen.. det är inte mynten du tjänade men du måste betala genom att använda pengarna och det är väldigt svårt att tjäna pengar..hoppas du kan fixa detta.tnx
Gillar köksscramble bättre men kan inte spela på grund av 2022-uppdateringen
Jag har spelat det här spelet i flera år. Det är roligt och högt tempo. Men nyligen ändrades den dagliga kalendern. Jag måste spela en nivå, logga ut och logga in igen för att få kalenderbonus. Vänligen fixa!
Det här spelet är coolt roligt och fantastiskt det har inga buggar och lär ut oändlig koordination beroende på vilken enhet du spelar på
Spelet går sönder! Spelet laddas men jag kan inte spela efter videor, det går tillbaka till början och jag kan inte heller göra anspråk på dagliga priser efter att videons stängningsskärm fryser! Varje gång sedan uppdateringen med FLERA videor fixades det och sedan några timmar senare började det krångla igen!!😩😤
Hej det här spelet är jette roligkt tycker jag
Jag fick snabbt svar från deras team om att använda premiumingredienser för att få fler mynt. Jag har över en miljon mynt! De gör INGENTING i det här spelet!! Du kan bara komma någonstans om du betalar pengar för att få dina pengar för spelet eller gör den månatliga kockklubben. Jag bestämde mig för att börja om på nytt för att se vad som skulle hända. På nivå 3 fick jag inte 3 stjärnor. Och jag fick 1 stjärna på nivå 5. Inte värt tiden. Tråkigt eftersom jag gillar konceptet med ditt spel. Bara inte för att du inte kan få konsekvens eller sanna belöningar.
Det är väldigt svårt att uppgradera utrustningen eftersom de alla behöver de gröna räkningarna men det är svårt att tjäna det eller inget annat sätt att ha ot förutom att köpa den med riktiga pengar.. de borde ha ett alternativ för detta för kunderna att fortsätta spela
Det är så roligt och coolt att spela att det nu hade så många olika kläder
Verkar inte vara något sätt att uppgradera eller lägga till kokkärl eller något. Det verkar som att du vill/behöver att jag spenderar riktiga pengar för att göra något sådant. Njut av spelet, men jag tänker inte spendera riktiga pengar, så avinstallerad!
Älskar detta matlagningsspel härlig grafik ❤💯njutbar
Spelade det här spelet i flera månader, det var bra tills nyligen. Nu säger den hela tiden åt mig att köpa en till popcornmaskin när jag redan har uppgraderat och alla blir förbannade och går innan allt jag gör är klart. Så klart med spelet, synd eftersom det var roligt i flera månader. 🤷🏻♀️
Jag älskar det här spelet så mycket så långt att jag inte kan hantera timern ⏳ 😂
Jag ändrar min recension. Det finns för många minispel som förbrukar de små dollarsedlarna, energin och ingredienserna. Vad är poängen med ett minispel som ger dig dollarsedlar om du använder dollarsedlar för att spela det? Den är utformad för att få dig att köpa dessa saker. Girighet!
gillar spelet mycket men gav bara 4 stjärnor på grund av att du inte kan uppgradera köksutrustning förrän du når vissa nivåer också hur får man ädelstenar utan att alltid behöva köpa dem?
Rising Super Chef - Cook Fast Zręcznościowe fpt
Älskar det, men ge bara 4 start för varannan nivå de gör det omöjligt att vinna det tills du har veckor och veckor på samma nivå och boom är allt bra, mina tankar är att de vill att du ska spendera mer pengar så jag spelar bara andra spelet tills det lät mig passera lol
Rising Super Chef - Cook Fast Arkada mqzu
Alltid spännande spel...när du väl börjar spela de här spelen vill du inte sluta med det...
Älskar spelet, det är bara för dyrt att spela. Måste fortsätta handla för att komma igenom nivåerna.
Demon Hunter 2: New Chapter Sarguzasht jxtx